wtorek, 31 maja 2016

Wywiad #1

Hejka! Postanowiłam dodać... nowość na mój blog. Będą to "Wywiady". Nie mam pojęcia z kim one będą, ale wiem jedno. Dzisiejszy będzię z pozytywną osobą, jakim jest Marcin "Crisu" Białczak. Początkujący YouTuber, o niesamowitej ilości pomysłów oraz humoru ;)

Zaczynamy!



J: Czy wcześniej myślałeś o tym, żeby zacząć swoją przygodę na YouTube'ie?

M:Od zawsze szukałem sposobu na siebie a zawsze jakoś pchało mnie do kamer i takiego życia publicznego. Wszyscy mi mowili ze mam twarz medialna i ze nadaje sie do tego tupu rzeczy. Więc postanowiłem ze spróbuje. Kiedy obejrzałem pierwszy filmik Youtubera ( To był film Isamu z fify ) pomyślałem ze też taki będę. Przynajmniej spróbuje. No i teraz są efekty!



J: Więc zgaduję, że nagrywanie daje ci niesamowitą satysfakcje?
Emotikon grin



M: Właśnie tak !
😃
To jest odnalezienie samego siebie do tego przenosi sie to na życie prywatne i jesteś bardziej odwazny i wiesz jak zagadać załóżmy do dziewczyny i sie tego nie krepujesz
Emotikon grin
Nagrywając wiem ze sprawiam radość innym bo oglądając te moje debilne filmiki mogą sie pośmiać i poprawić humor Emotikon grin. Odpłacają się wyświetleniami i łapkami Emotikon wink To mega super sprawa 



J: Oglądałam wiele z Twoich odcinków i uważam, że są niesamowite! Przekazujesz swoją energię na innych, Twoich fanów. Na Facebooku działa również grupa "CriSERowie". Czy w w realnym życiu, np. w galerii spotkałeś "Serka"?



M:Tak często jadę tramwajem albo na niego czekam i do mnie podchodzą , poproszą o zdjęcie i sie posmiejemy
Emotikon grin
Bardzo lubię nawiązywać kontakt z widzami ponieważ to oni tworzą ten kanał. Ja jestem tylko tak jakby twarzą tej "kampanii"Emotikon grin
Spotkałem nawet widza na domówce i się z nim zaprzyjaźniłem ^^ Niektórym też brakuje odwagi ale też to widać kiedy dana osoba Cie poznała i się krępuje Emotikon smile


Raz nawet taka mała dziewczynka (8,9 lat) co mnie zdziwiło podeszła i tak nie śmiało poprosiła o zdjecie kiedy gadałem z kolegą przez telefon czekając na autobus
Emotikon grin
To mega fajne uczucie



J: To musi być niesamowite!
Emotikon grin
Czyli sława Ci nie przeszkadza?



M: Po części przeszkadza. Czasem ludzie zamiast traktowac mnie jak normalna osobe traktują mnie jak jakąś gwiazde. To czasem wkurza . Jak bylem w zwiazkach tez wkurzalo to moje byle dziewczyny ze tyle dziewczyn mi komplementuje. Ale jest wiecej plusów. Na pewno bardzo się dowartościowałem dzięki Youtubowi
Emotikon grin

Ale to wkurza ze chcesz z kimś pogadać a on tylko o jednym: "nagraj ze mną filmik, wypromuj mnie, o jaki fejm, o youtuber itd )


J: Tak niestety jest. Ale życzę znalezienia tej jedynej ;)
Emotikon wink
Czy marzysz o nagraniu odcinka z jakimś sławniejszym Youtuberem?


M: Czy marze? Troche to sie staje realistycznoscia poniewaz na moim kanale byl film dla mojej byłej na urodziny i sie dogadalem z Yoczookiem i Dubielem i nagrali dla niej. Mysle ze na eventach poznam się bliżej z Youtuberami do takiego stopnia aby coś razem nagrać 


J: No to nie mogę się doczekać!
Czy rodzina pomaga Ci z pasją? A może przez nagrywanie macie mniej czasu na spędzanie razem?


M: Rodzina chce zachować prywatność. Ale tak wspierają mnie. Tata zajmuje sie papierową robotą ( sponsorzy itd) . Wspierają mnie i doceniają co robię ale chcą zachować prywatność



J: To świetnie! Masz niesamowite wsparcie z ich strony!
Czy chociaż raz myślałeś o tym, co by było gdybyś nie podjął się wyzwania, jakim jest YouTube? 



M: Myślę ze nie poznałbym tylu wspaniałych ludzi, był wstydliwą osobą, nie spełniał sie w tym do czego myślę ze zostałem stworzony plusem byłoby ze zapewne nie byłbym taki głupi xd

Myślę ze bylbym zupelnie inną osobą
Emotikon grin
Zamknięta w sobie

J: Los chciał, że jesteś na YouTube i spełniasz się w swojej pasji
Emotikon wink

Skoro rozmawiamy o pasji... Gdy nie nagrywasz, co lubisz robić?


M: Gdy nie nagrywam lubię spotkać się ze znajomymi albo aktywnie spędzić czas
Emotikon grin


J: Na przykład koszykówka?

M: Piłka nożna

Emotikon grin
J: Mogę
Cię zaskoczyć, ale Twój kanał oglądają niektóre osoby z zagranicy!


M: A Skąd taka informacja?


J: Mam znajomą z Londynu, która mimo, że ledwo rozumie język polski, z chęcią Cię ogląda. Ona sama pokazała mi twój kanał!

M: Ooo!
to muszę też napisy dodawać do filmów




J: To by było świetne! Na pewno ułatwiłbyś jej oglądanie
Emotikon wink
Jaki jest twój cel, dotyczący kanału?


M: Osiągnąć jak najlepsze kontakty z widzami i osiągnąć 10 tys subów ;)




I tego życzymy Marcinowii! Dziękuję za poświęcenie czasu! <3

Zapraszam również do subskrybowania jego KANAŁU! <3


Rodzina chce zachować prywatność. Ale tak wspierają mnie. Tata zajmuje sie papierową robotą ( sponsorzy itd) . Wspierają mnie i doceniaja co robie ale chcą zachować prywatność

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz