poniedziałek, 23 maja 2016

Nasze Hobby

Długo zbierałam się na ten post, ale w końcu postanowiłam go napisać. Także...

Enjoy!


Każdy posiada jakieś hobby.  Niektórzy jeżdżą na koniach, inni się uczą grać na instrumentach. Inni mają wiele zajęć, inni mało. To już zależy od człowieka.

Jakie są moje hobby? Czy należę do ludzi o wielu, czy niewielu zajęciach?

Odpowiedź jest prosta, a poznacie ją, czytając ten post.


Co najchętniej lubię robić?


Zdecydowanie pisać i czytać! Książki przenoszą mnie do innych światów, poznaję nowych bohaterów, utożsamiam się z nimi lub sama ich kreuję. Alojzy Żółkiewski powiedział kiedyś "Łatwiej niektórym książkę napisać, niż drugim ją przeczytać" i ja się z tym zgadzam! Pisanie jest niesamowitą formą ćwiczenia wyobraźni, ortografii czy innych rzeczy,

Obecnie piszę trzy-cztery książki, które cieszą się niesamowitą popularnością wśród internetowych czytelników.




Co lubię czytać?

Moje ulubione rodzaje literackie to : fantasy, horror, thriller, kryminalne oraz sci-fi . Uwielbiam je czytać. Nie pogardzę także romansidłem ;)

Sporty.

Jak każdy z Was, a przynajmniej tak sądzę, uprawiam sport. Moimi ulubionymi dyscyplinami sportowymi są piłka nożna, siatkówka oraz parkour. Ten ostatni trenuje od niedawna i cały czas się go uczę. Piłkę nożną zaczęłam uprawiać od... Drugiej klasy podstawówki. Rok temu w pierwszej klasie gimnazjalnej, wyjechałyśmy na zawody o Puchar RP. Zdobyłyśmy pierwsze miejsce na finale podlasia! To było niesamowite uczucie poznać tyle wspaniałych ludzi.

Rysowanie, malowanie, rysowanie na komputerze.

Gdy nie gram lub czytam, lubię sobie porysować lub zrobić coś w popularnym programie Paint Tool Sai. Rysowanie, według mnie, obrazuje to, co mamy w sobie. Możemy wyrazić coś własnym stylem, fantazją.

Od ponad miesiąca lubię kolorować linearty. Jest to niesamowite uczucie, kiedy cierpliwość tworzy niesamowite obrazy!

Robótki ręczne.

Origami, wycinanie, składanie różnych rzeczy. To jest cudowne! Moja mama zastanawia się jak ja znajduje w sobie cierpliwość do takiego czegoś. Skąd? Sama nie wiem. Po prostu ją mam!

A jakie jest Twoje hobby? Podziel się w komentarzu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz