sobota, 17 października 2015

Tag: Moje Blogowe Sekrety

Hejka! Dawno mnie tu nie było więc... przepraszam i wpadam tutaj z nowym tagiem! Enjoy!


Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?
Prowadzę bloga od lipca, a publikuję posty kiedy mam czas. Ostatnio mam go mało, ale wpadam czasami kiedy mam czas :)


Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
Ostatnio zrobiłam sobie przerwę od internetu, ale zazwyczaj patrzę na komentarze ;)

Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
Wiedzą. To nie jest rzecz której powinnam się wstydzić ;)

Posty jakiego typu interesują Cię najbardziej u blogerek?
Najbardziej DIY i recenzje ;)

 Czy zazdrościsz czasem blogerkom?
Nie czuje zazdrości do innych :) Tylko czasem wyglądu 

Czy zdarzyło Ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu? 
Obecnie przygotowuje się do zrecenzowania odżywki do rzęs :D

Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
Według mnie stałam się bardziej otwarta :)
Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Ze wszystkiego! Czasami na lekcji dopadnie mnie pomysł na post :D
Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga, tak że chciałaś go usunąć?
Nie. Jak juz to chciałam zawiesić :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz