sobota, 1 sierpnia 2015

Ulubieńcy Lipca

Połowa wakacji już za nami więc chciałam zapoczątkować nową serię na moim blogu, czyli "ulubieńców miesiąca" :) Nie będę przedłużała więc ruszamy!


Ulubiony film :
Najcudowniejszy film oraz książka, która opanowała moje serce to "Intruz" Stephanie Mayer, autorka sagi "Zmierzch". Film, jak i książka, opowiada o "obcych", którzy opanowują nasze ciało, a jednocześnie nasz świat. Jedną z nich jest Melanie, która zostaje złapana, a do jej ciała zostaje włożona Wagabunda. "Dziewczyna" przebywa długą drogę, aby pomóc Mel, a jednocześnie odnaleźć miłość. Piękny film warty obejrzenia.





Ulubiona piosenka :

Ostatnio słucham 'Supergirl'. Tu daje tę piosenkę <3





Ulubiony filmik na yt :

Od paru dni słucham, oprócz 'Supergirl', Lindsey Stirling. Jest to niesamowita skrzypaczka, a jej cover piosenki "We Found Love" sprawia, że mam gęsią skórkę na całym ciele. Piękna piosenka oraz piękny teledysk ;') 





Jedzenie :

Ulubieńcem jadalnym w tym miesiącu są wiśnie :3




Ulubiony zapach : 

Definitywnie moim ulubionym zapachem w tym miesiącu jest krówkowo-waniliowa woń mojego własnoręcznego peelingu (jeśli chcecie wiedzieć jak go zrobiłam napiszcie w komentarzach to dam oddzielny post na ten temat).



Ulubiony kosmetyk :

Moim ulubionym kosmetykiem jest szminka od Maybelline New York czyli Baby Lips.  Moja jest różowa i cudownie pachnie!



Ulubiony ciuch :

Jest nim niebieski kombinezon w kwiaty, który kupiłam w Takko.



To już koniec ulubieńców. Za parę dni wyjeżdżam do Giżycka na cały tydzień, więc spodziewajcie się zdjęć i parę wpisów :)

2 komentarze:

  1. Polecam film "if I stay" , płakałam jak bóbr:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam film "if I stay" , płakałam jak bóbr:(

    OdpowiedzUsuń