środa, 12 sierpnia 2015

Seriale i filmy

Hej kochani właśnie wróciłam i postanowiłam poprawić moją frekwencję tutaj :D  Tak więc dodaję post o serialach, które oglądam oraz o filmach które mi się podobają :3

Otóż jak każdy z Was oglądam coś w TV czy na komputerze. Jak każdy z Was mam ulubione filmy/seriale. Mam nadzieje, że niektóre propozycje przypadną Wam do gustu!


Seriale

Dr.House

Dr. Gregory House jest niekonwencjonalnym, szalonym, a zarazem genialnym lekarzem. Fabuła większości odcinków polega na przedstawieniu dochodzenia do właściwego rozpoznania choroby u jednego z pacjentów. Najczęściej rozpoczyna je poprzedzająca czołówkę scena poza szpitalem, przedstawiająca występowanie objawów. Typowy odcinek przedstawia działania zespołu próbującego zdiagnozować chorobę i wyleczyć ciężko chorego pacjenta. Próby te często są bezskuteczne do momentu, gdy stan pacjenta staje się krytyczny. House ma w zwyczaju odrzucać przypadki, które uważa za nieciekawe.



Pretty Little Liars ( Słodkie Kłamstewka )

Jest to amerykański serial dramatyczny na podstawie serii książek o tym samym tytule (wszystkie przeczytałam ^^), opowiadający historię czterech dziewczyn – Spencer, Hanny, Arii oraz Emily – których przyjaźń skończyła się po zaginięciu "królowej" ich paczki – Alison. Rok później cała czwórka zaczyna dostawać wiadomości od kogoś, kto podpisuje się "A". Osoba ta grozi, że zdradzi wszystkie ich sekrety, a nawet te, o których wiedzieć mogła tylko Alison.





Tajemnice Domu Anubisa

"Osiemdziesiąt lat temu pewne małżeństwo archeologów, państwo Frobisher-Smythe, wybudowało piękny dom, który nazwali Domem Anubisa. Wprowadzili się do niego razem z ich jedną jedyną córką Sarą. Oboje zginęli tragicznie w czasie prac przy wydobywaniu grobowca króla Tutanchamona. Sarah pozostała w domu rodziców pod opieką okrutnego i podstępnego opiekuna, Victora Rodenmaara Seniora. Kiedy dorastała, odkryła w domu znaki prowadzące do ukrytego przez jej ojca skarbu. Nigdy jednak go nie odnalazła, aż w końcu wyprowadziła się z Domu Anubisa.
Obecnie w domu Anubisa mieści się tradycyjna brytyjska szkoła z internatem. Victor wciąż tu mieszka, gdyż jego ojciec opracował bowiem eliksir, który sprawia, że nigdy się nie starzeje. Eliksir ten jednak nie jest w stanie zapewnić mu nieśmiertelności, dopóki nie zostanie wypity z Kielicha Ankh. To właśnie kielich był przedmiotem poszukiwań zarówno Sary, jak i Victora oraz jego poddanych pracujących w szkole w charakterze nauczyciel"


https://pl.wikipedia.org/wiki/Tajemnice_domu_Anubisa



Filmy


Percy Jackson

 Film jest inny niż książka, ponieważ nie występuje w nim Kronos i reżyser omija pewne wydarzenia, jak na przykład: walka z Aresem, wiek bohaterów czy wygląd Annabeth. Jednak bardzo podoba mi się filmy, ale bardziej wole książkę ;) 




Intruz
"Intruz" to ekranizacja powieści Stephenie Meyer, o czym dowiedziałem się przed seansie. Bardzo się cieszę z tego powodu, jednak boli mnie to, iż w filmie nie było mojego ulubionego momentu z książki i zwalili ostatnią bohaterkę ;/




Zostań, jeśli kochasz

"Zostań, jeśli kochasz" to film oparty na bestsellerowej powieści o miłości i odwadze, która wywołała sensację na całym świecie. W roli głównej występuje Chloë Grace Moretz , jedna z najbardziej fascynujących aktorek młodego pokolenia, porównywana do Jennifer Lawrence. Mia Hall to nieśmiała, niezwykle utalentowana dziewczyna, która stoi przed najtrudniejszym życiowym wyborem. Jeśli zdecyduje się opuścić dom by podążać za muzycznymi marzeniami, straci miłość swojego życia. Wszystko zmienia się w wyniku pewnego wydarzenia, a Mia zawieszona przez jeden dzień między życiem a śmiercią musi zdecydować, po której stronie zostanie. Film jak i książka są bardzo wzruszające :)





Mam nadzieję, że jakikolwiek film/serial, który tu opisałam spodoba się Wam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz