poniedziałek, 27 lipca 2015

Moje ulubione aplikacje

Jak każdy mam swoje ulubione aplikacje. Oto parę z nich :)



Snapchat

Ostatnio coraz częściej odwiedzam snapchata. Można tam wstawiać zdjęcia oraz parosekundowe filmiki które znikają po 24h.


DeeMe

Inna wersja Snapchata. DeeMe różni się tym, że tutaj zdjęcia nie znikają. Można też pod wysłanym zdjęciem/filmikiem rozpocząć rozmowe a także je komentować .




Wattpad

Moja ukochana aplikacja, w której piszemy historie, komentujemy je, dodajemy do "listy lektur" oraz obserwujemy innych. Obecnie piszę dwie historie, jedną zakończoną.



Twitter

 Moja kochana aplikacja, od której jestem uzależniona. Można obserwować inne osoby i pisać do nich. Na TT można "re-tweet'ować" (facebookowa wersja to "share") posty innych a także oni mogą RT-ować twoje. 



To wszystkie z moich ulubionych aplikacji :)


Ps. Czy chcielibyście osobnego Snapa gdzie pokazywałabym cały dzień i dawała "Live posty"? Piszcie w kom :)

2 komentarze:

  1. Hej! Nominowałam Cię do LBA :)
    http://ksgaj.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń