sobota, 25 lipca 2015

Moje pomysły na wakacje :)

Tutaj daje Wam parę porad na wakacje . Oto one :)



1. Wyłącz komputer i telefon. Idź po kogoś. Spędź chociaż jeden dzień bez tych urządzeń i baw się! Zapomnij o facebook'u instagramie i innych tego typu rzeczach chociaż na jeden dzień. Zapewniam, że taki dzień może dobrze wam zrobić. Ja takich dni miałam wiele i mogę was zapewnić, że to świetny pomysł. A do tego można umocnić relacje z innymi :)


 2. Wybierz swoje wakacyjne hobby! Moim jest jeżdżenie na desce. Rolki to też świetna inicjatywa. Warto spróbować czegoś nowego. Według mnie deska była strzałem w dziesiątkę, ale kto wie może ty odkryjesz coś innego wartego uwagi?
 
 
3. Nieważne czy masz bloga czy też nie zrób sobie listę "before i die" czyli nic innego jak listę rzeczy, które chcesz zrobić przed śmiercią. Tańczenie w deszczu czy podróż gdzieś autobusem? Obojętnie. Tutaj link do tumblr, spośród którego możecie wybierać zdjęcia Tu Kliknij :3. Mi najbardziej się podoba pomysł #487 a Wam?
 
 
4. Wyznacz sobie jeden ważny cel i przez wakacje dąż do jego spełnienia. Może być to np. "nie będę się spóźniać", wtedy przez całe wakacje możesz ćwiczyć: starać się przychodzić na umówione spotkanie nawet parę minut przed czasem. Jako inne cele: "Nauczę się czegoś", "Poprawię relacje z kimś", "Zdobędę wakacyjną pracę" (moja to robienie paznokci innym osobom :))
 
 
5. Pokombinuj z wyglądem. To mój ulubiony punkt! Potrafię całymi dniami patrzeć na różne inspiracje na  tumblr'ze, a potem się do nich upodobniać. Przykłady: w te wakacje miałam całe niebieskie włosy (które zrobiły się zielone! Nie chcą zejść przez mój błąd :(), kombinowałam z makijażem, ścięłam włosy, chodziłam ubrana cała na czarno, a później chodziłam w najbardziej kolorowym stroju tego lata haha. 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz