wtorek, 21 lipca 2015

DIY #1- paznokcie OMBRE

Dzisiaj wpadłam na pomysł, aby zrobić paznokcie OMBRE. A więc chcę Wam pokazać jak je zrobić.
 Do dzieła ;)


1.Najlepiej na początku wybrać sobie kolory jakie chcemy użyć do paznokci. Ja wybrałam czerwony i biały, ale oprócz kolorów przygotujcie sobie Top Coat oraz zwykłą, ale nową gąbkę kuchenną.



2.Następnie należy nałożyć Top Coat na suche paznokcie. Po nałożeniu odczekać 1-1,5 minuty



3.Gdy Top Coat wyschnie należy na gąbkę nałożyć kolor w zależności od tego gdzie chcecie dany kolor. Ja wzięłam czerwony na dół a u górnej warstwy zaczęłam układać biały, tak żeby się zlały ze sobą.




4. Do paznokci przyklepywać gąbkę do paznokci.



5.Tak paznokcie wyglądają przed poprawkami.



6. Aby pozbyć się zbędnego koloru należy na patyczek kosmetyczny nalać trochę zmywacza do paznokci i wytrzeć nadmiar lakieru


7. Pod koniec można dodać kryształki czy ozdoby :)


8. Tak wyglądają paznokcie w efekcie końcowym ;)



Mam nadzieje, że mój DIY się spodobał ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz