środa, 22 lipca 2015

Ach te buty...

Wczorajszy dzień był bardzo zabawny. A przez co? Przez buty! :) 
Od 10.00 do 14.00 sprzątałam w domu, a o około 15.00 wyjechałam razem z rodzicami do Ostrołęki do galerii. Tata musiał sobie kupić dres do wojska :P a potem poszliśmy kupić coś dla mnie i mojej siostry. Zaszliśmy do H&M i tak kupiłam sobie spodnie z wysokim stanem oraz dla mojej siostry sukienkę z kotkiem. Pod koniec zaszliśmy do CCC kupić buty do szkoły. Znalazłam takie które MUSIAŁAM MIEĆ. Wszystko było ok gdyby nie to że były ciut za duże a rozmiar był mój. Po wyjściu z kasy pojechaliśmy do domu. W domu gdy wypakowywałam buty zauważyłam, że do buta przypięty jest specjalny klips, który służy do tego, że jak się opuści sklep bez płacenia to zadzwoni alarm, a potem okazało się kupiłam za duże buty a na pudełku pisał mój właściwy rozmiar. Morał z tego taki... SPRAWDZAJCIE BUTY BO MOGĄ CIĘ OSZUKAĆ hahaha.

Tutaj daje zdjęcia ciuchów moich i mojej siostry :)

Buty z CCC





Spodnie z H&M



Oraz sukienka Kiki ;)



2 komentarze:

  1. Ja właśnie sprawdzam zawsze buty bo nieraz miałam taką sytuację haha :D
    Świetne spodnie ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi butami to zawsze nie wiadomo :D haha

      Usuń